‘Haal het Lokaal’ campagne in Heerlen uitgebreid met spaar- en winactie

Foto: David Doelen / Heerlen Mijn Stad

In de afgelopen maanden heeft centrumorganisatie Heerlen Mijn Stad samen met het Ondernemersfonds Heerlen de on- en offline campagne ‘Haal het lokaal’ opgezet.
De centrale boodschap aan de Heerlenaren was én is eenvoudig en duidelijk: doe zoveel mogelijk je inkopen bij winkels en horeca in Heerlen. Om zo de lokale ondernemers een hart onder de riem te steken, want alle kleine beetjes helpen. Uit recent onderzoek van L1 is gebleken dat met name consumenten in Zuid-Limburg meer lokaal zijn gaan kopen. Het is belangrijk om hieraan vast te houden.

Spaar- & winactie

Om de trouwe ‘supporters’ extra te stimuleren en ook te bedanken, wordt er nu gestart met een spaar- & winactie.
De animo onder winkeliers en horeca is groot, maar liefst 80 zaken in Heerlen-Centrum – zowel horeca als retail – nemen deel aan de actie.
De consument kan dus in de hele binnenstad zegels gaan sparen vanaf zaterdag 1 augustus aanstaande. De deelnemende zaken zijn te herkennen aan de poster met daarop ‘Spaar & Win Actie’.
Een volle spaarkaart geldt als lot voor de maandelijkse trekking. Maandelijks kan men voor €50,- aan shop- of horecategoed naar keuze winnen (van één van de deelnemende zaken).
De spaarkaarten kunnen ingeleverd worden in één van de daarvoor bestemde boxen bij Welpie Toys in Corio Center, Kado van Bo in ‘LOON of bij de winkel van Visit Zuid-Limburg, Bongerd 19.

Informatie

Alle informatie over de deelnemende zaken en spelregels staan op de website van Heerlen Mijn Stad.