5000 Pinkpop-shirts maken reclame voor Limburg

Foto: Provincie Limburg

Tijdens Pinkpop komend weekeinde dragen maar liefst 5000 medewerkers van het muziekfestival in Landgraaf een T-shirt met de slogan ‘In Limburg beleven we meer’. Gedeputeerde Eric Geurts (Toerisme) nam het eerste exemplaar in ontvangst uit handen van mister Pinkpop Jan Smeets.

Tourism for Tomorrow Award

Evenementen als Pinkpop zetten Limburg op de wereldkaart en specifiek de regio Parkstad.
Die werd onlangs nog bekroond met de Tourism for Tomorrow Award van het WTTC (World Travel & Tourism Council), waardoor Parkstad zich één jaar lang de meest toonaangevende toeristische bestemming ter
wereld mag noemen. De Provincie Limburg wilt dit groot uitdragen via de crew van Pinkpop.

Stadsregio Parkstad Limburg

Stadsregio Parkstad Limburg heeft zich in de afgelopen jaren ontwikkeld van een voormalig mijngebied naar een toeristische trekpleister. De prijs laat zien dat door goede samenwerking van overheden, ondernemers en inwoners de regio op de kaart is gezet. Doel is om via crewmembers alle bezoekers te laten weten dat ze zeker nog een keer terug moeten komen om alles te ervaren wat Limburg te bieden heeft. Jan Smeets voegt hieraan toe: “ik ben er ontzettend trots op al 29 jaar met Pinkpop aan een optimale Limburgse beleving in Parkstad te hebben meegewerkt.”

Reacties